No nyt mäkin ehdin rauhoittua koneen ääreen kirjottelemaan kun on koulussa ollut kiirettä ja mulla on ollu se tyypillinen loman jälkeinen masennus ;DD Noo... Mä oon ollut tässä jo viikon verran kipeenä mut nyt tosin alkaa kuume olla poissa ja huomenissa olis tarkotus ainakin äidin kanssa lähteä Turkuun koiranäyttelyä katsomaan ihan turisteina :)

Koirien kanssa en ole oikeen mitään ehtinyt touhuamaan vaikka thaimaassa altailla uhosinkin että kotiin kun mennään niin alkaa tehotreeni suvin ja millin kanssa,mutta hups,kuinkas kävikään!Lupaus piti yhden iltapäivän.Kun tultiin kotiin vasta perjaintai yöllä niin treenaminen jäi lauantaihin ja heti aamulla mentiin metsään tekemään jälkeä koska suvi tykkää niin jäljen ajamisesta.Eli suvi jonnekkin monttuun kiinni ja itse namien kanssa jonnekkin puskaan tekemään namijälkeä koska ollaan hiukan amatöörejä :D Kuvia otin siellä ollessa about kaks mutta ne on kamerassa vielä koska olen tosi laiska koneelle siirtämään koska kestää ihan sairaan kauan koska siinä on kaikki meidän thaimaakuvat myös ja niitä on yli 200 mun kamerassa...

Lenkeillä kyllä ollaan hyvin käyty siinä välissä kun oon terveenä ollut. Annikasta ja Röllistä oon saanu paljon lenkkiseuraa,ollaan käyty kisarannassa ja muualla hyvän pitusilla lenkeillä.Ulkonakin oli yhdessä vaiheessa turkasen kylmä jotenka sai suvikin päälleen hienon toppapuvun :) Ansku on kanssa uhrautunut lähtemään mun ja koirien kanssa koulun jälkeen läheselle pellolle. Oltiin siellä yks kerta sillee et Ansku ja Rölli ja mulla oli Suvi,Milli ja Lassi. Kovasti koirat juoksi pellolla että lämpiminä pysyivät ;))

Eilen koettiin hiukan jännitystä kun olin äitin kanssa illalla samaisella pellolla kaikkien karvakuonojen kanssa.Oli jo pimeetä mutta juuri satanut lumi valasi sitä peltoo hiukan.Me päästettiin koirat irti siinä pellolla ja ne alko leikkii iha normaalisti ja vetää hipparallia.Äkkiä ne kaikki lähti juoksee siihen viereselle rokintielle ja sen yli metsään.Millil ja Heinällä meni pupu pöksyyn ja molemmat tuli äkkiä takasin mut suvi ja lassi anto oottaa itseään.Siinä me seisottiin pellolla ja vihellettiin ja huudettiin.Suvi tuli ja Lassiki tuli joten jatkettiin matkaa.Rokinten päässä oli lumiaura ja lassi nyt tykkää lumiauroista ja muista rekka-autoja muistuttavista koneista ja se päätti omin nokkineen lähteä moikkaamaan sitä autoa.Me ei huomattu kun se lähti ja yhtäkkiä se oli vaan hävinnyt.Eikun takasin.Käveltiin sen pellon melkeen toiseen päähän huudellen Lassia ja sitten me nähtiin se Lumiaura sellasen mökin takana joka on siinä tien vieressä.Ja nähtiin Lassi.Se seisoi keskellä tietä sen Lumiauton edessä heiluttamassa häntää ja se auto ei voinut lähteä siitä koska meidän herra oli tukkinut siltä tien!!Noloina me käytiin hakemassa Lassi pois siitä tieltä ja se mies siinä autossa nauro ihan kamalasti.
Me säikähdettiin mut nyt se jo naurattaa kovasti :DD Huolellisuutta koiranomistajat ;))

Eiköhän meidän turinat ollu tässä kirjottelen taas :)