Moi kaikki:)
Jenni teki uuden blogin kaikille meille turrikoille mutta säästi tämän (hienon...) blogin ihan mulle ikiomaksi!!! Nyt kelpaa ylpeillä sillä! Kiitän ja kumarran.

No kertoilenpa mitä meille kuuluu... Meille ei kuulu mitään. Jenni on tylsä eikä ole treenannut mun kanssa eikä edes lenkkeillyt kunnolla! Tänään se sentään sai itsensä ovesta ulos ja otti vielä mut mukaan. Mentiin takametsään missä se sitoi mut lähimpään puuhun kiinni ja häipyi itse kokonaan pois näkyvistä. Mietin hetken että mitä ihmettä ja haukahdin pari kertaa että tuu nyt herran tähden takasin ja kyllähän se tuli. Sitten vasta meikätyttö tajusi mitä tapahtuu: se oli käynyt tekemässä mulle jäljen! jipii. Jenni sai hihnan irti puusta ja kiskaisin sn hienostelematta mukaani ku lähdin rymistelemään Jenni hihnan päässä roikkuen pusikoihin etsimään kinkkua. Jenni vaan sönkötti että meen ihan väärään suuntaan. Ai minä vai? kunhan yritti saada itsensä näyttämään fiksummalta. Onneksi olen näin kiltti ja lähdin Jennin mukaan ja se vei meidät jäljen luo (kuitenkin kiersi vaan jostain sinne minne olin menossa :D) ja otin hienosti hajun ja löysin kaikki kinkunsuikaleet. On se hienoa kun joku vaivautuu viemään Kinkkua metsään ihan meikäläistä varsten!!!Tuuli kuitnekin liikaa ja vihjailuistani huolimatta Jenni vei mut takaisin meidän pihalle.Naapurin russelit yritti kovasti tulla moikkaamaan mutta mulla on sen verran omanarvon tuntoa että en alennu leikkimään. Jenni sanoo että se on vaan varhaismummoutta... No kirjoittelen taas:) 

terv.Suvi